The Followers (TQ)

Sunday, October 31, 2010

26-10-2010 .. ACMS Kepala Batas ..

Where i should start my notes...?
Ok,dari rumah~
-bgn agak awal..pack mne yg patut di pack..Kesayangan hati lupa nak bangunkan..huhu nasib larh my mummy bangunkan..ngee~
-Gerak g Kepala Batas dlm pukul 10 something..huh..seyes neves gilak neyh..anad i make a mistake..wallet t'tinggal!!!!! mati aku kena marah ngan bapak dowh..!! kne brain wash gak arh..ngekkk!!!huhu..patah balik ke rumah..huh..
-daftar...~satu stage yg rumit!!hurmmm..agak lama gak arh urus itu , urus ini..
-last..masuk rumah..YA ALLAH!!!!..semak nya rumah...!!! macam tongkang pecah....haha..
-roomate..alhamdulillah..ada gak yg baru masuk skali nagn aku..nma nya Izzati..baik..best..itu penilaian aku pertama tentang roomate aku..abis kemas barang sikit2,kluar jalan ngan mummy n daddy jup..g makan n beli barang sikit..siap smua,blk g umah........sangat mengejutkan!! AKU SATU RUMAH DGN INDIA!!!!!!oh tidak!!!!!!!!!!!!!!!!!hmmm... bukan sorang , tapi 3 org plak 2...ish3...sabar larh...

-Aktiviti petang
Siot..!! bosan dow...rupanya xtvt petang cuma makan jew...huhu..eh,best tgk org berenang neyh..x pa x pa..awal bha lagik.....3 thn juak aku d sini...sabar...~

-Aktiviti malam
*Ice breaking..~bole lah tahan..bosan 2 tetap ada..aku paggil xtvt CABUT RUMPUT!! hahaha..sbb da x wat ape..cabut rumput laaaaa..huhu..

No comments:

Post a Comment

meninggalkan Pesan? Silakan... -mulutHATIberbicara-