The Followers (TQ)

Wednesday, November 3, 2010

ACMS Kepala Batas dan seisinya

Hati tekad nak stdy dah skunk neyh. So stay with ur own desition arh. ACMS..~~ Hmmm...
Kolej yg baru. Best gak.. bakal ada hospital sendiri,jaminan kerja yg dijanjikan.. PV a.k.a Putra Villas... Hostel kte org. Ade swiming pool..(tp aku blm prnh mandi lagi kat sana) hehe.. Dapat 1 rumah dgn INDIA!!! ksian saya...~ =( Ermm,no rumah 1-13-A...~ jemput2 datang rumah saya ea..hahaha.. SENGAL!! ermm.. fakulti fisioterapi dkt jew..~ jalan kaki pun dah sampai...~~ ape ag ek nak crita psal kolej neyh...~~ ermm.... kat sini ada gak mmbe...yg aku prnah jumpa baru sorg ... fatin natrah! sue n intan ..,, aku blm prnah jumpe ag..~~ biar lah..!! x penting pun..hehehe... stop here.! nnti klu ade ag nak d crita kan, aku edit ag ea...~~~ =))

No comments:

Post a Comment

meninggalkan Pesan? Silakan... -mulutHATIberbicara-