The Followers (TQ)

Tuesday, January 11, 2011

jejakKasih♥

Aku masih dalam keadaan yg x percaya dgn apa yg jadi siang tadi.
Terjumpa kawan lama yg agak lama x jumpa.
4 tahun ada kowt~
Nama dia AMALINA...
Aku kenal dia masa kem kadet polis peringkat negeri Kedah masa aku F4 klu x silap.
Nak di jadikan cerita,tadi lepas makan tengah hari td aku ngan membe2
jalan g kls.. So nampak la dari jauh neyh ada 3 org minah..
Sorang 2 pegang penyapu (rasa nya baru beli kowt)..
Yang pegang penyapu 2 lah Amalina.. =)
Bila dah dekat,aikk??!!
macam ku kenal!!!
Skali toleh
Dua kali toleh
Tiga kali toleh
AMALINA??!!!!!!!!!!!
Berlari lah kami...~
Berpelukan di tgh jalan...~
Jejak kasih!!...~

Sumpah tak percaya!!
Amalina neyh teman seperjuangan aku masa kadet bersama
Syahir n Azrie (perempuan ea)....
dan aku.. =)
Sampai jew kat kls,teros amik nset, msg Syahir n Azrie...
Tak sangka betol aku skrg satu kolej ngan Amalina neyh.. Ish3..
Hahahahah...~



ne lah Amalina ( sorry bbe..Aku curik gamba ko dari Fb.. ngee~)


Nur Azri a.k.a AZRIE.. ♥


mango n ras beri


No comments:

Post a Comment

meninggalkan Pesan? Silakan... -mulutHATIberbicara-