The Followers (TQ)

Thursday, March 10, 2011

Miggu Final Exam yg STRESSSSS!!! DSLR always with me..

Assalamualaikum ^_^


kami EXAM!


MENIRU??!! toyol itu wujud! =p

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

Entri neyh walaupun final exam dah abes, saja suke suki nk share tentang final exam sem 1.. Sepanjang final exam week neyh,setiap hari bwk my PRECIOUS DSLR,satu paper satu hari.. Memang stress sgt5... malas ank tulis gapo doh! -BIARLAH GAMBAR BICARA SENDIRI-



bermaafan dulu b4 msk dewan! bermaafan lah sangat! =p


ne FAIZAL nyer.. mcm ade simptom C.N.S kan?! hikhik 


sapa neyh irma???!!! haaaa.. jeng3!
haha.. dear readers, klu sapa yg prnh tgk fb saya, 
c 'A' yg saya slalu mention 2 mamat ats neyh laa ^^
nma dia AMIRUL SAFWAN n lbh dikenali dgn
ALANG. Saya dah anggap dia cm urmmmm
urmmmmm urmmmm cm ape ek??!!! kwan rapat kot~
yup! KAWAN RAPAT! tidak lebih, tidak kurang. harap malum
terima kasih! =D


HAHA! nama dia SYED HAFIZ! macho la jgek..
Apa ko membebel 2 syed??!! tggu bus nk blk hostel..
lambat sgt.. dan syed pun membebel.. hahaha!! :D


sapa neyh?!?!! hehe.. AKU LA bongek! dalam bus.. nk blk PV!
eh,apa 2 PV??!! itu nma hostel kami laa..
PUTRA VILLAS.. ;) putra & putri dlm satu villas.. :p


cukup saya ckp nma dia dlm fb abg koko.. :P


Alang lagi..! saya suka tgk mung pkai KEMEJA! sumpah SUKA!!!


mcm2 muka.. ;)


aku lagi.. d dlm dewan exam :)


OMG! tgk yg panah merah 2.. haha! HOT SETUF!! :p 
sssshhhh!!! diam2..!! itu toyol saya! hakhak ;)


dari kiri : kak mila,kak ekin,aku,alin,syahadah,k.ziera


mereka, KWAN BAIK SAYA! ;)


mamat neyh ncem kowt! btol.. x tipu.. 
ermm dia group lain.. nma errmmm faridzuan ;)
;)


cipta rekod.. kwb pper pnd. islam cuma 1/2 jam! 
start pkul 9, 9:30 da klua dewan..! haha..


menyempat..hehe <3


inilah situasi dlm dewan exam..
masa neyh dah tggl brapa org jew..
semua 'BUDAK PANDAI' da klua..
hehe =)


ini mereka.. syahadah & alin.. =)
mereka baru abes jwb pper agama... hehe


ini,gamba yg terakhir masa final exam.. =)


cukup la ini saja gambar yg berbicara.. :) selebihnya korg ley tgk kat sini







No comments:

Post a Comment

meninggalkan Pesan? Silakan... -mulutHATIberbicara-