The Followers (TQ)

Monday, August 22, 2011

♥ 110811 ♥

Assalamualaikum readers.... 
-__________-

Lama tak update blog kesayangan saya neyh kan.
Kesibukan yg melanda 2 3 minggu ni.
(itu bukan poin sebenar. maaf)

110811???!!
Pasti ada yg tertanya ada apa dengan tarikh tu??!
Bagi saya ini adalah tarikh yang

* sangat di tunggu2
* sangat bahagia
* sangat bersyukur
* sangat indah
* sangat hapening
* sangat teruja
 dan sangat2 yg berbunga bunga.

Ohhh!!! Macam mana nak mula cita pun ceq tataw..
Saya mulakan cerita dengan capcha dari lensa saya laa eyh??


u guys get it???!!
yeahhh.. ini birthday saya..
Oppp.. Chhhoooppp!!!

Not just my birthday ye dude..
Its my heartbeat birthday also.


see.. we celebrate OUR birthday together
nampak kan kat gambar yang kat atas tadi tu ada 
kad bentuk hati??
Itu laa yang mampu saya bagi untuk heartbeat saya.
I make it with my own babe.!

We born in the same day.
Its very wonderful and meaningful for me.

haahh tgk 2.. muka baru lps kena baling telorr n kena buang masok kolam.
(saya tak reti berenang. heartbeat pegang masa jatoh2)
i love u b.. ♥



ini antara membe2 yg memeriah kat majelis kami.
=))


huhh.. kena baling telor,kena buang masuk kolan, kena calit ngan kerim kek.
huhhh!! ;))

                                                                                                                                                                     

Siang nyer tu plak kan puasa.
So tak bole nak buat apa2 la.
Saya pun ada class pada hari tersebut.
But not mean that we cannot celebrate 
our birthday just two of us.

Petang tu kami keluar buka puasa kat luar.
Punyalah tak taw nak pergi mana.
Last2 decide pegi ke sunway.
Buka puasa kat Pizza Hut.



haha. muka lapar neyhh..!!
ngee....

Lepas dari buka puasa,
kami pusing2 kat dalam sunway tu.
ini laa jadi nyer bila budak2 x d bawah pemerhatian org tua.


hey!! apa kena mengena??!!
(seeerrrrr!)


tak ada orang tolong amik gamba kat kami aw. =(


mucukk!!
i heart u.


spontan. tak taw plak hasil dia cantik.
masa neyh kami saja masuk kat VINCCI.

nampak wedges 2??!!
SAYA NAAAKKKKK!!!!
(da dapat dah style kasut yg nak beli utk raya. hehe)

Sehingga hari ini, 110811 masih segar di ingatan saya.
Sangat bahagia di hari itu.

Untuk cinta hati saya, 
MUHAMMAD ASHRAF B. MOHAMED LOPI,
Thanks because always be with me and by my side.

Happy birthday sayang..
Semoga panjang umur..
Murah rezeki..
Sihat selalu..
Berada di dalam lindungan Allah S.W.T

*p/s : syg sayang b sangat5!















No comments:

Post a Comment

meninggalkan Pesan? Silakan... -mulutHATIberbicara-