The Followers (TQ)

Wednesday, September 26, 2012

بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

Assalamualaikum...

Lamanya tak update apa2. TERLALU LAMA !
Nak kata sibuk sangat tu tak lah.
Cuma mood nak berkongsi cerita tak datang.
Dan malam ni, mood tu datang and mungkin anytime jaa akan BERAMBUSS !!

Ok, lets start from kisah Hari Raya 2012 ! =)
Tak ada yg interesting sgt pun pasal hari raya tahun ni.
Semua serba sederhana.
Baju raya pun tak sempat siap tau !! grrrr

Tapi apa yg best nya, dapat jumpa anak buah aku yg errhhh COMEL GILA !!


See, tak cukup comel lagi ka mcm ni????!
Ceria sangat rumah masa ada budak2 ni. Nama budak comot ni Nur Damya Insyirah.
Raya ke-3 pulak kami merantau jauh ne Padang Besar, Perlis nuhh.
Rambang mata gila arhh bila sampai kat sana. Punya laa rambang mata sampai tak tau
nak beli apa. Cuma dapat beli bag yg lawa neyh ! ;p

Seperrr Dupeerr Lawa taw (perasan) !

Serius lepas balik dari sana, semua letih gileerrr arhh.
Tapi nak bg tau semua, kalau budjet sikit, TOLONG jangan pergi !
Sbb sure korang semua menyesal arhh tak shopping banyak2.

Ok, lets move on dari cerita raya aku yang MEMBOSANGKAN neyh.
nak share cerita pasal Clinical Posting aku sem lepas.
Clinical Posting sem lepas aku still dapat kat rumah warga tua. Kali neyh kat
RUMAH SERI KENANGAN BEDONG, KEDAH. (RSK Bedong)
Situated at Bedong,Kedah. Around 45 minute from Kepala Batas, Penang.

Aku tak tau la macam mana nak describe tempat neyh.
2 month aku kat sini. Urgghhhhh !!
Don't want to write anything, so this are the activity we have done there..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Ni patient aku dari bulan pertama sampai bulan terakhir. Lymph Edema.

Ice Therapy. Trying to treat the best for her.

Ni plak our morning routin. senaman pagi.. =)

Ototo.. time ni kami ada latihan kecemasan. Fuhh !!

 Hmmm, actually kesian jugak bila tgk dorang neyh.
Nak tanya sbb dorang ada kat tempat neyh. tapi tak berani laa.
Semua tu pasti akan buat dorang sedih. So aku pilih untuk diam dan habiskan
dua bulan yang sorry to say, MEMBOSANKAN.

THANK YOU ! =)
 





 


No comments:

Post a Comment

meninggalkan Pesan? Silakan... -mulutHATIberbicara-